- Головна
- Кар’єра в компанії
- Дарниця провела місяць цінності “Стале партнерство – це наше”
Дарниця провела місяць цінності “Стале партнерство – це наше”
Вересень та жовтень місяці Дарниця була занурена у світ четвертої корпоративної цінності — «Стале партнерство — це наше». Це був період справжнього єднання, коли команда діяла як єдиний організм — у роботі, спорті, навчанні та благодійності. Командний дух відчувався всюди — від стратегічних зустрічей до неформальних активностей.
Партнерство, яке об’єднує
Протягом п’яти тижнів співробітники з різних куточків України об’єдналися у Strava-марафоні «Партнери в русі», щоб долати дистанції, зміцнювати взаємодію, і заряджати одне одного енергією руху. Разом команди подолали 17646 км.
У вересні співробітники разом святкували День фармацевта — зібралися на пішу прогулянку мініскульптурами Києва, а також організували велоподорож до села Лютіж, що символізували спільний шлях і синергію.
Кожна активність місяця по-своєму розкривала силу партнерства:
- Корпоративний захід «AllHeartsMeeting: Проєкти ЗМІН» став майданчиком для презентації завершених ініціатив і спільних досягнень — доказом, що великі зміни народжуються з командної роботи.
- Бізнес-гра «Grow Us» допомогла лідерам відточити мистецтво партнерського спілкування у форматі one-to-one, зміцнивши культуру людяного менеджменту.
- Тренінг із мінної безпеки показав відповідальність у партнерстві — отримавши знання про поведінку з вибухонебезпечними предметами, колеги подбали про безпеку свою та тих, хто поруч.
- Безкоштовне обстеження зору «Партнерство у фокусі: чіткий зір для чітких рішень» нагадало, що турбота про власне здоров’я — це також частина відповідальності перед командою.
Єдність у дії
Справжнім символом взаємодопомоги став благодійний ярмарок «Ми разом: сила партнерства», під час якого співробітники зібрали майже 150 000 грн для підтримки запитів мобілізованих колег. Цей день став прикладом єдності, доброти та спільної мети — емоційним нагадуванням, що разом ми можемо більше.
Приклади, що надихають
Важливою частиною місяця стала ініціатива з вибору носіїв паттернів поведінки цінності. Щотижня співробітники висували кандидатів, описуючи, як саме ті демонструють партнерство у повсякденній роботі. Колеги голосували, підтримували одне одного, а переможці отримували призи від компанії. Ця ініціатива стала яскравим прикладом внутрішньої культури визнання — коли оцінка й подяка народжуються зсередини команди.
Коли вдячність стає культурою
Протягом усього місяця в компанії діяла ініціатива «Дякую за партнерство», у межах якої співробітники висловлювали подяку колегам і відділам за взаємодію, допомогу та підтримку. Ці слова вдячності транслювалися у внутрішніх каналах комунікації та на екранах Дарниці, створюючи хвилю доброти й натхнення.
Саме завдяки цим щирим «дякую» сформувався рейтинг відділів, яким найчастіше дякували за партнерство, перші 10 з яких отримають відзнаки партнера на урочистому заході.
Партнерство, яке змінює
Місяць цінності показав, що партнерство в Дарниці — це жива енергія взаємодії, яка рухає вперед проєкти, людей і всю компанію.
Олена Соколова, директорка департаменту по роботі з людьми, зазначає:
“Цей місяць нагадав, що партнерство і взаємоповага — це база і рушійна сила корпоративної культури. Кожне «дякую», «як я можу допомогти?», «твоя робота — цінна» — це крок до сильнішої Дарниці. Партнерство — це про віру в команду, про взаємну підтримку та про силу, яку ми маємо, коли діємо разом.”