- Головна
- Кар’єра в компанії
- Тиждень боротьби з гендерними стереотипами: ініціативи до 8 Березня
Тиждень боротьби з гендерними стереотипами: ініціативи до 8 Березня
За тиждень до 8 Березня «Дарниця» запустила комунікаційну кампанію "Вона може, Він може", у якій керівники підприємства ділилися особистими історіями боротьби зі стереотипами, думками щодо гендерних упереджень у корпоративному світі.
"Кажуть, що керівник має бути жорстким, беземоційним, завжди тримати дистанцію. А я вірю, що людяність та довіра – це не слабкість, а основа сильної компанії", – зазначив Євген Черкас, директор з операційної діяльності.
Кампанія переросла у флешмоб #ЗвісноЯ, в якому колеги розповідали про власний досвід подолання стереотипів і змінювали уявлення про традиційні ролі чоловіка й жінки в родині та суспільстві.
"Дарниця" продовжує відкрито говорити про важливість рівних можливостей та підтримувати співробітників у подоланні стереотипів. Кампанія "Вона може, Він може" стала ще одним кроком у розвитку культури різноманіття та інклюзивності, де кожен та кожна може досягти успіху незалежно від статі, віку, віросповідання, національності, тощо.