- Головна
- Кар’єра в компанії
- Це наше здоров'я: серія лекцій про жіноче здоров’я для команди Дарниці
Це наше здоров'я: серія лекцій про жіноче здоров’я для команди Дарниці
Фармацевтична компанія «Дарниця» спільно з благодійним фондом сприяння розвитку новітніх медичних технологій та клінікою репродуктивного здоров’я “Іксі Клінік” започаткували серію освітніх лекцій, спрямованих на підвищення обізнаності з питань жіночого здоров'я серед своїх співробітниць та близьких жінок, які є дружинами, партнерками, родичками чи подругами чоловічої частини команди.
Ще до початку повномасштабного вторгнення, Україна зіткнулась із викликами у сфері жіночого здоров'я, особливо з онкологічними захворюваннями. За період 2015-2021 років спостерігалося зниження захворюваності на злоякісні новоутворення шийки матки, але такої позитивної динаміки не було видно щодо раку молочної залози, тіла матки та яєчників. Ця статистика засвідчує потребу в підвищенні обізнаності серед жінок щодо важливості раннього виявлення та профілактики гінекологічних захворювань.
Анастасія Козеренко, лікарка-інтерн, акушерка-гінекологиня, під час першої лекції приділила увагу основам - розумінню менструального циклу, значенню профілактичного чек-апу та роз'ясненню потенційних результатів ПАП-тесту та про вакцинацію від ВПЛ.
Так, Анастасія розповіла, що базовий профілактичний чек-ап для жінок повинен складається з таких досліджень: 1. Рідинна цитологія шийки матки (з розширеною кольпоскопією за потреби); 2. УЗД органів малого таза; 3. УЗД молочних залоз (від 18 років); 4. Мамографія (після 40 років). Робити його потрібно щороку.
«Регулярні медичні огляди, включаючи гінекологічний огляд, є ключовими для підтримки жіночого здоров'я. Вони дозволяють не лише виявити проблеми на ранніх стадіях, коли лікування є найбільш ефективним, а й своєчасно провести профілактику серйозних захворювань», - зазначила лекторка, наголошуючи на значущості просвітницької місії.
Під час першої зустрічі також проговорили про регулярність менструального циклу, його тривалість, про те, що може сигналізувати про потенційні проблеми. Про те, що уважне ставлення до здоров’я допомагає жінкам краще розуміти своє тіло та вчасно звертатися по медичну допомогу, коли це необхідно.
«Турбота про себе — це, перш за все, знати та розуміти власні потреби. В «Дарниці» кожна жінка може пройти огляд і дослідження, скориставшись страховим медичним полісом», - зауважила Ольга Лисенко, лікарка-терапевтка фармацевтичної компанії «Дарниця».
Тетяна Лізунова, співробітниця «Дарниці» про вебінар: «Я отримала багато відповідей на свої маленькі запитання, з нетерпінням чекатиму на наступні лекції».
Її слова відображають спільні відчуття учасників - захоплення і вдячність за отримані знання та новий погляд на особисте здоров'я. З огляду на інтерес і позитивні відгуки, компанія вже планує наступні заходи, продовжуючи розкривати нові аспекти здоров'я та благополуччя, та створюючи спільноту, об'єднану ідеєю дбайливого ставлення до себе та своїх рідних.
Нагадаємо, нещодавно фармацевтична компанія «Дарниця» першими в Україні підтримали ініціативу Zagoriy Foundation та спільно запустили проєкт турботи «Сильні серця». Ця програма надає можливість співробітникам компанії та їхнім родичам за кошт роботодавця пройти комплексне обстеження серцево-судинного здоров'я. Якщо під час скринінгу виявляють захворювання, то компанія забезпечує пацієнту високоякісне медичне обслуговування та надає необхідні ліки.