Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
26 листопада 2019

Дарниця - найдорожчий бренд на фармацевтичному ринку України

Фармацевтика з великим відривом очолила ТОП-5 галузей, які подорожчали за сумарною вартістю брендів за підсумками 2019 року. Найдорожчим фармацевтичним брендом у рейтингу визнана Дарниця. Такі результати оприлюднив авторитетний журнал "НВ" у щорічному рейтингу "100 найдорожчих брендів України".

Вартість фармацевтичних брендів зросла на 203%. Наступними у рейтингу фігурують такі сфери, як фінансові послуги та молочна промисловість,  сумарна вартість брендів яких зросла на 33% і 26% відповідно.

Щоб зміцнювати лідерство на зростаючому ринку, Дарниця провела ребрендинг, прийняла нову стратегію і цінності. "Наш новий логотип - мікроскоп є символом досліджень, інновацій, пошуку. Дарниця перебуває в постійному пошуку нових рішень для пацієнтів і нових можливостей для розвитку бізнесу", - прокоментував голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.

"Дарниця - компанія з великою історією, ми хочемо зробити її більш сучасною  і динамічною. Для нас важливо, щоб Дарниця стала впізнаваним міжнародним брендом. Ми хочемо, щоб українці пишалися компанією, яка працює на міжнародній арені", - додав Дмитро Шимків.

Автори рейтингу видання відзначають, що загальна вартість всіх 100 брендів за 2019 рік зросла на 4,7% і досягла $ 6,2 млрд.

Поділитися