Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
01 липня 2020

Дарниця – один з трьох найдорожчих українських брендів

01 липня 2020

Фармацевтична компанія “Дарниця” увійшла до ТОП-3 найдорожчих українських компаній, - такі дані оприлюднив журнал “Корреспондент”. Компанія збільшила свою вартість порівняно з 2019 роком і піднялася на одну позицію вгору.

«Корреспондент» втретє підрахував вартість українських брендів. До рейтингу потрапили 50 найдорожчих брендів країни. Як зазначають упорядники,  до рейтингу не входять мультинаціональні бренди, а також ті, що не працюють з роздрібними покупцями. При оцінці враховувалися ключові макроекономічні показники України і рекламна активність учасників. За словами упорядників, вони намагалися максимально відійти від суб'єктивних або складно оцінюваних в українських умовах показників.

“Дарниця” працює на перспективному ринку, учасники якого системно інвестують в розвиток та інновації. Завдяки таким підходам українська фармацевтика значно випереджає у своєму розвитку інші сфери економіки.

“Дарниця” перебуває на етапі масштабної трансформації, метою якої є створення міжнародного фармацевтичного бренду, забезпечення лідерства у виробництві складних генеричних лікарських засобів і діджиталізація усіх процесів, - коментує голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.  Цьому передували значні інвестиції – протягом останнього десятиліття компанія спрямувала понад 205 млн євро компанія у дослідження та розробку нових продуктів, а також впровадження інновацій”, - зазначає Шимків. За його словами, це забезпечило швидку адаптацію до нових умов та дозволило утримувати високий темп трансформаційних процесів.

В 2020 році виповнюється 90 років з дня створення “Дарниці”. До цієї дати компанія здійснила масштабні зміни - повністю оновила візуальний імідж і представила нову стратегію розвитку. “Дарниця” активно веде переговори щодо співпраці з іноземними компаніями і та планує збільшувати експортну експансію.

“Дарниця” є найбільшим в Україні постачальником ліків на внутрішній ринок. Препаратами компанії лікується кожен сьомий українець, а її частка в реалізації продукції склала 13,76% за результатами 2019 року. Чистий дохід від реалізації зріс на 10,3%, чистий прибуток збільшився на 30%.

В “Дарниці” функціонують 14 виробничих ліній, сертифікованих за стандартом GMP. Портфоліо компанії налічує 280 найменувань готових лікарських засобів. Стратегічні напрямки - кардіологія, неврологія і вирішення проблем болю. “Дарниця” експортує продукцію в 16 країн світу. Бенефіціарами фармацевтичної компанії “Дарниця” є родина Загорій.

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.