Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
14 квітня 2019

Дарниця один із найдорожчих українських брендів

14 квітня 2019

Фармацевтична фірма Дарниця» зайняла 4-е місце в рейтингу «Найдорожчі бренди України» за версією журналу «Кореспондент». Оціночна вартість бренду склала 172,2 млн дол США, що майже на 16% вище показника минулого року.

За словами укладачів рейтингу, вони намагалися максимально відійти від суб'єктивних або складно оцінюваних в українських умовах показників. Наприклад, таких як «частка ринку», «популярність» і подібних. При оцінці бренду враховувалися ключові макроекономічні показники України і рекламна активність учасників. Як і раніше, укладачі не розглядали мультинаціональні бренди, а також ті, які не працюють з роздрібними покупцями.

Вагомий вплив на оцінку вартості бренду компанії надає ринок. Українська фармацевтика - це інноваційний і висококонкурентний ринок, який розвивається з випередженням глобальних трендів. Вітчизняна фарма має всі шанси на ряду з медициною, транформація якої здатна залучити інвестиції, стати драйвером української економіки і в цьому ринку «Дарниця» займає лідируючі позиції.

Дмитро Шимків, голова виконавчої ради керуючої компанії ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»:

«Дарниця - це фінансово стійкий бізнес. За підсумками 2018 року компанія отримала чистий прибуток на 31,3% більше, ніж за 2017 рік. Щорічно інвестуючи в розвиток не менше 10% валового доходу, «Дарниця» створила найбільший комплекс з виробництва лікарських засобів в Україні, всі ділянки якого відповідають вимогам GMP. Окремі юніти, такі як виробництво інфузійних розчинів і повністю автоматизований логістичний комплекс, є прикладами впровадження кращих світових практик в Україні. Виробничі можливості компанії забезпечують випуск препаратів в 15 лікарських формах».

За його словами, наступним кроком є ​​побудова міжнародної компанії, орієнтуючись на глобальні стандарти: «Ми впроваджуємо сучасні інструменти, що дозволяють з максимальною ефективністю управляти всіма ланцюжком, починаючи з поставок, виробництва і закінчуючи продажами і прогнозуванням. Але не тільки гроші і матеріальні активи є «вхідним квитком» у вищий світ брендів. Вагу бренду компанії надає його популярність і репутація. «Дарниця» - це сімейний бізнес з глибокою і цікавою історією, заснований на довірі як лікарів, так і пацієнтів. Підтвердженням є логотип «Дарниці» на кожній сьомій упаковці лікарських засобів, реалізованих в Україні».

З 1997 року компанія є №1 з реалізації лікарських засобів в упаковках. За підсумками 2018 року частка ринку Дарниці в натуральному вираженні склала 14,4%. (Згідно з даними роздрібного аудиту Системи дослідження ринку компанії ТОВ «Проксіма Рисерч»).

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.