«Дарниця» підбила підсумки діджиталізації у 2021 році
Фармацевтична компанія «Дарниця» прискорила запуск та реєстрацію нових лікарських засобів з 30 до 18 місяців, автоматизувала процес контролю якості виробництва та запровадила корпоративне сховище даних і сучасну систему візуальної звітності. І це ще не всі результати діджиталізації робочого процесу «Дарниці» у 2021 році.
Діджиталізація є одним з інструментів реалізації місії компанії: допомагати медичним працівникам і пацієнтам покращувати якість життя завдяки науці, інноваціям та доступності.
Цифрова трансформація націлена на якісні зміни в розробці та виробництві продукції, внутрішніх бізнес процесах, процесах управління персоналом, тощо. Зокрема, завдяки цифровізації значно пришвидшилися процеси запуску та реєстрації нових продуктів (з 30 до 18 місяців). Для підвищення якості та швидкості прийняття рішень компанія впровадила корпоративне сховище даних та сучасну систему візуалізації звітності. Ефективність та швидкість внутрішніх бізнес-процесів покращено за допомогою нової системи електронного документообігу. Інвестиції були спрямовані також на модернізацію парку серверного обладнання, впровадження нових модулів корпоративної системи ERP, тощо. Також був автоматизований процес контролю якості виробництва за міжнародною системою коригувальних та запобіжних дій (САРА).
Кожен новий лікарський препарат має пройти реєстрацію, численні перевірки якості та сертифікацію, перш ніж з’явиться на полицях українських аптек. Багаторічний досвід роботи показує, що звичайна «паперова» реєстрація займає близько 10 місяців і потребує сотні аркушів паперу для створення досьє. А фахівці з фармаконагляду у середньому третину часу та уваги витрачають на пошук документів та форм, зв’язок з іншими відділами. Щоб змінити це, «Дарниця» однією з перших серед вітчизняних фармацевтичних компаній перейшла на платформу OtiPharm® Data Pro для спрощення процедури здійснення фармаконагляду. Замість запланованих двох місяців нову платформу вдалося ввести в роботу лише за три тижні, і вона відразу дозволила перерозподілити час фахівців з рутинних процесів на експертну роботу.
Для автоматизації процесів управління персоналом у компанії впровадили систему SMART HCM, яка використовує технології штучного інтелекту. Можливості цифрового помічника включають управління подіями, електронне навчання, розвиток навичок та компетенцій, гейміфікацію робочих процесів та скорочення адаптації нових співробітників.
А щоб долучити до комунікації у компанії всіх працівників, «Дарниця» почала використовувати внутрішню корпоративну мережу Workplace від Facebook, де зареєструвалися 100% співробітників.
«Впровадження цифрових технологій з одночасним проведенням реінжинірингу всіх процесів та гармонізацією ландшафту бізнес додатків вдосконалює управління компанією, збільшує прозорість і ефективність бізнесу. Система управління компанією стає цілісним організмом, керівництво якою здійснюється базуючись на доступних, достовірних та всеохоплюючих даних. Змінюючись, ми стаємо частиною глобальної цифрової економіки. Це довгострокова інвестиція в інвестиційну привабливість компанії», – зазначає Володимир Красотін, Директор департаменту цифрової трансформації.
Довідка
ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Протягом 2016-2021 років «Дарниця» випустила на ринок 63 фармацевтичних бренда.