«Дарниця» потрапила до ренкінгу HR-ініціатив воєнного часу
Фармацевтична компанія «Дарниця» увійшла до ренкінгу HR-ініціатив українських компаній у воєнні часи. Організаторами ренкінгу виступили журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших», бізнес медіа-бюро «Економіка+» та діловий портал delo.ua.
«Особливо втрати людського капіталу відчули ті компанії, які вкладали у розвиток своєї команди справжні інвестиції. Тепер сотні тисяч таких кваліфікованих професіоналів шукають та й успішно знаходять роботу за фахом поза межами України. Дефіцит професійних кадрів, необхідність універсалізувати навички тих фахівців, які залишилися в Україні та початок підготовки нових кадрів — все це стане пакетом нових викликів під час та після нашої перемоги для найбільших компаній країни», - переконані упорядники ренкінгу.
До ренкінгу HR-ініціатив увійшли кращі кейси великих українські компаній по впровадженню новітніх технологій з управління персоналом під час воєнного стану. Номінанти оцінювалися за кількісними та якісними критеріями. Фінальний список ренкінгу сформувало експертне журі та редколегія.
У відповідь на початок повномасштабного вторгнення компанія «Дарниця» прийняла низку швидких рішень, спрямованих на забезпечення стабільної роботи та підтримку соціальних стандартів відповідального роботодавця.
Антикризовий план, розроблений ще до початку війни, почали втілювати в життя в перші ж години 24 лютого. Його найголовніше завдання – забезпечення безпеки персоналу.
Для цього, по-перше, ще в січні були розроблені списки співробітників, які працювали в небезпечних регіонах. Системно велася комунікація про підготовку компанії до можливої агресії з боку росії та дій у цьому випадку.
По-друге, комплексні заходи, спрямовані на збереження та підтримку команди. Для офлайн-команди було організовано тимчасове проживання у підготовленому укритті зі спальними місцями, WiFi, безплатним харчуванням, ліками та медичною допомогою. Для онлайн-команди був забезпечений перехід до віддаленого режиму роботи. Для співробітників була організована низка додаткових послуг, щоб зняти найболючіші питання: внутрішня гаряча лінія юридичних консультацій та консультаційний центр з регулярними онлайн-включеннями з питань військової мобілізації, підготовки документів та порядку бронювання.
По-третє, запуск внутрішньої комунікаційної кампанії «ФармОборона. Кожен на своєму місці» про важливість вкладу кожного співробітника у перемогу. Ця комунікація відбувалася у внутрішній соціальній мережі.
Крім того, «Дарниці» вдалося зберегти рівень довоєнної заробітної плати та систему матеріального заохочення, і не тільки не скорочувати співробітників, а й відкрити нові робочі місця.
Все це забезпечило стабільність роботи команди та компанії в воєнний час – «Дарниця» не лише повернулася на довоєнний рівень виробництва, а й запустила нові продукти, пройшла аудит GMP та здобула лідерство на українському ринку за обсягами аптечного продажу лікарських засобів у грошовому вираженні.
«Війна – це хаос, горе, виснаження. Звісно, ми готувались, але до останнього не хотіли вірити в повномасштабне вторгнення. На жаль, воно трапилось. В цій ситуації ми робили найголовніше, бо на інше не було ні часу, ні можливостей. Згуртувалися, аби вистояти, зберегти команду і бізнес», - Олена Соколова, директорка з управління персоналом фармацевтичної компанії «Дарниця».
Довідка
ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Під час війни передано понад 1,9 млн упаковок ліків на суму 171 млн грн як благодійність до МОЗ, медичних установ та благодійних організацій.