Дарниця представила результати ребрендингу на найбільшій світовій фармацевтичній виставці у Франкфурті
Фармацевтична компанія “Дарниця” взяла участь у міжнародній спеціалізований виставці CPhI Worldwide 2019, що проходила з 5 по 7 листопада у Франкфурті (Німеччина).
CPhI Worldwide – це платформа, що формує порядок денний світової фармацевтики і визначає майбутні тренди. Вона дає можливості для пошуку нових рішень в бізнесі та розширення глобального ринку.
Цьогорічна виставка об’єднала понад 2500 компаній з усього світу. За географією представництва з CPhI можуть зрівнятися лише Олімпійські ігри – на виставку приїхали 45 000 учасників з 165 країн. Українські компанії почали брати участь у CPhI Worldwide відносно нещодавно.
У Франкфурті “Дарниця” представила свій портфель брендів, продемонструвала відкритість і готовність до співпраці з міжнародними гравцями у сфері розробки та виробництва генеричних препаратів, а також до розвитку експортного потенціалу.
Андрій Обрізан, генеральний директор фармацевтичної компанії “Дарниця”:
“Цьогорічна CPhI Worldwide вже четверта для нас. Але цього разу у Франкфурті ми представили нову “Дарницю”. Нещодавно ми презентували ребрендинг “Дарниці” в Україні, а тепер наш новий логотип, цінності і дизайн пакування лікарських засобів отримали позитивну оцінку і серед представників міжнародної фарми. Ми розглядаємо виставку як можливість консолідувати бізнес, дізнатись останні новини та тенденції галузі, зустрітися з важливими гравцями і презентувати наші можливості потенційним партнерам та клієнтам. Участь у CPhI ще на крок наблизила нас до нашої стратегічної мети – створення міжнародного фармацевтичного бренду”.