Дарниця розпочала співпрацю з Українською фармацевтичною студентською асоціацією (UPSA)
Фармацевтична компанія «Дарниця» продовжує працювати з молодими талантами та анонсує початок співпраці з Українською фармацевтичною студентською асоціацією (Ukrainian Pharmaceutical Students’ Association – UPSA).
В липні в межах освітнього проєкту для студентів UPSA-Kyiv «PRO Clinical» спеціалісти «Дарниці» провели вебінар, присвячений клінічним дослідженням. Експерти розповіли про життєвий цикл лікарського засобу, фази проведення й сучасні стандарти клінічних досліджень, а після доповіді поспілкувалися зі студентами.
До перегляду лекції долучилися майже 120 студентів. Представники асоціації відзначили, що завдяки експертам «Дарниці» їм вдалося встановити новий рекорд кількості учасників на онлайн-заході в UPSA.
Нагадаємо, що «Дарниця» співпрацює також із компанією Stud-Point. В липні в межах онлайн-інтенсиву «Marketing&PR School» відбулася чергова лекція для студентів від експерта «Дарниці». Під час вебінару «Стратегічний маркетинг: створення маркетингового плану, побудова стратегії бренду на різних циклах розвитку» студенти дізналися про цикл розвитку бренда та познайомилися з практичними прийомами створення бренд-плану. До лекції долучилися близько 50 студентів. Молодь охоче дискутувала, ставила уточнювальні питання, активно цікавилася темою.
З вересня «Дарниця» розпочинає програму стажування для студентів 4-5 курсів, що мають змогу отримати посаду молодшого хіміка (стажера) з подальшим розвитком до посади хіміка. За актуальними вакансіями слідкуйте на сайті компанії.
«Для нас важливо спілкуватися з молодими талантами, наступним поколінням спеціалістів, які вже зовсім скоро вийдуть на професійний ринок. «Дарниця» завжди рада вітати у своїх стінах нових спеціалістів та впевнена, що це прекрасне місце для тих, хто мріє зробити значний внесок у розвиток вітчизняної фармацевтики», – підкреслює Василь Губарець, директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця».
Довідка
ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Під час війни компанія передала понад 1,5 млн упаковок ліків на суму майже 132 млн грн як благодійність до МОЗ, медичних установ та благодійних організацій.