Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
05 квітня 2024

«Дарниця» розповіла про головні тенденції на фармацевтичному ринку України

Фармацевтична компанія «Дарниця» розповіла про головні тенденції, які спостерігалися на фармацевтичному ринку України за підсумками 2023 року.

Загалом роль фармацевтичної галузі  в економіці зростає. У 2023 році показали зростання показники продажів фармацевтичної продукції, а також імпорту та експорту.

Так, продажі ліків у 2023 році в Україні зросли на 25%. Більшість проданих ліків —  українського виробництва, якщо рахувати в упаковках, а якщо в грошах,  то імпортні.

Загалом на ринку України 7 з 10 найбільших фармацевтичних компаній — українські.

У 2023 році кількість аптек зросла на 5% порівняно з 2022 роком. Лише в двох областях, Черкаській та Кіровоградський, аптек стало менше, ніж у 2022. Нагадаємо, через повномасштабну війну в Україні закрились понад 4 000 аптек.

Минулого року українці найбільше купили протизапальних та протиревматичних засобів — на 9,4 млрд грн. Але найбільше зросли продажі засобів проти хвороб порожнини носа — майже на 38%.

Експорт ліків у 2023 зріс на 17% порівняно з 2022 роком. Головні покупці українських ліків — Узбекистан, Литва, Казахстан, Грузія та Молдова.

Щодо імпорту ліків в Україну, то у 2023 році він збільшився на 13% порівняно з 2022 роком. Німеччина — найбільший експортер. На другому місці – Індія, а на третьому – Франція.

«Фармацевтична галузь сьогодні є надійною підтримкою держави. Адже українські фармацевтичні компанії не лише забезпечують українців якісними ліками, а й наповнюють бюджет країни та фінансують нашу Перемогу.

Так, «Дарниця» минулого року взяла пальму першості у справі допомоги силам оборони та надала найбільше донатів на гуманітарні потреби серед фармацевтичних компаній. Ця тенденція продовжиться і цьогоріч. Допомагати – це наше», –  сказав директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця» Василь Губарець.

Поділитися