Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
15 січня 2021

Дарниця в 2020 році вивела на ринок 10 нових брендів

У 2020 роцi “Дарниця” представила 10 нових брендів в кардіологічному, неврологічному та інших терапевтичних класах.

У розробку і дослідження лікарських засобів компанія інвестувала 24% валового прибутку.

Лончі 2020 року включають також антибактеріальну терапію, психічне здоров’я, лікування захворювань дихальної системи та  опорно-рухового апарату. В категорії безрецептурих лікарських засобів дозвіл до реалізації отримали муколітик рослинного походження Рітоссе® Подорожник та снодійне і заспокійливе Гіпнос®.

В категорії лікарських засобів, що відпускаються за рецептом, “Дарниця” представила Ефстат® - препарат для лікування подагри та пригнічення утворення сечової кислоти, Альфахолін® - для лікування когнітивних розладів при ураженні центральної нервової системи, унікальний ін’єкційний комбінований знеболюючий препарат Неоспастил®, лікарський засіб для лікування артеріальної гіпертензії та профілактики інфаркту міокарду Тіара Соло®, препарат для підвищення розумової працездатності та нормалізації сну Гліцин-Дарниця.

Поза категорією але за стандартами для лікарських засобів “Дарниця” розробила та  зареєструвала антисептик широкого спектру дії Дарсепт®, розроблений з урахуванням рекомендацій ВООЗ.

Дмитро Шимків, голова ради директорів Darnitsa Group:

“Місія “Дарниці” як лідера ринку - забезпечувати пацієнтів ефективними і доступними лікарськими засобами. Протягом 2015-2019 років “Дарниця” випустила понад 40 фармацевтичних брендів, інвестувавши у створення нових ліків близько 1 мільярда гривень. Щоб забезпечити зростаючі потреби ринку і швидко реагувати на нові запити в 2020 році компанія перейшла на гнучке планування виробництва, забезпечує наявність стратегічного запасу фармацевтичних субстанцій і впровадила заходи з безпеки співробітників. Водночас триває цифрове перетворення “Дарниці”, яке дає нам гнучкість в реагуванні на зміни попиту і підвищує точність планування процесу розробки і проведення клінічних досліджень”.

Попри глобальні виклики, продуктова стратегія “Дарниці” залишається незмінною - забезпечити ефективне лікування захворювань серцево-судинної та нервової системи, а також болю. Ефективність, терапевтичну еквівалентність і безпеку кожного нового продукту “Дарниця” доводить в ході досліджень біоеквівалентності. Протягом 2018-2020 рр. завершено 8 таких досліджень, переважна більшість яких проходила на території ЄС.

Поділитися