Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.

«Дарниця» визначила стратегічно важливі напрямки для розвитку діджитал-маркетингу в 2022 році

Фармацевтична компанія «Дарниця» визначила для себе найважливіші напрямки у розвитку діджитал-маркетингу на цей рік. Це телемаркетинг/телемедицина, Shop&Show, соціальні мережі та інфлюєнсер-маркетинг. Про це під час конференції Pharma Digital Day, яку організувала академія інтернет-маркетингу Web Promo Experts, розповіла директорка департаменту маркетингових комунікацій підприємства Ірина Лерман.

Наразі діджиталізація проникає в усі сфери людської діяльності, у тому числі й у фармацевтичну галузь з її маркетинговими інструментами. У Польщі, Чехії та Угорщині левову частку у просуванні лікарських засобів на ринок посідає саме діджитал, водночас в Україні все ще надають перевагу телебаченню (ТБ). Соціологічні дослідження демонструють, що з-поміж різних каналів передачі інформації саме ТБ охоплює найбільшу частину української аудиторії. Проте 31% глядачів українського ТБ, дивлячись телевізор, перебувають онлайн, отож частка «блакитних екранів» поступово зменшуватиметься. 

«Телевізор – для лінивих маркетологів. Сценарій на випадок, якщо завтра не стане ТБ, ми обговорювали ще рік тому. Отже, у нас є «заготівлі», ми знаємо, де і як комунікувати зі своїми споживачами, крім телевізора. До такого розвитку подій треба поставитися по-філософському», – пояснює Ірина Лерман.

Фармацевтична компанія «Дарниця» однією з перших у своїй галузі почала підлаштовуватися під новітні технології. Вона аналізує потреби споживачів та задовольняє їх.

За  словами директорки департаменту маркетингових комунікацій «Дарниці», сьогодні канали комунікації самі сигналізують про те, який контент їм потрібний, а тому немає потреби у тому, щоб впроваджувати нові ідеї на певні канали. Бізнесу потрібно прийняти ці сигнали й освоювати ті майданчики, на яких його аудиторії буде комфортно. Саме тому маркетологи фармгалузі підкорюють навіть TikTok.

«2022 рік – це час, коли ми повинні бути там, де зручно нашому користувачеві/пацієнту, та спілкуватися з ним його мовою. Тому думаю, що нічого виключати не можна, у тому числі й TikTok. Telegram – також дуже цікавий канал. Крім того, я завжди вірила та вірю в інструменти Performance marketing, оскільки мета будь-якого бізнесу – гроші, а Performance спрямований на досягнення вимірних бізнес-результатів», – говорить  Ірина Лерман.

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, вирішення проблем болю. Протягом  2016-2021 років «Дарниця» випустила на ринок  63 фармацевтичних брендів.