Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
11 березня 2021

Дарниця запустила Facebook екскурсії виробництвом

11 березня 2021

Із запуском екскурсій на платформі Facebook фармацевтична компанія “Дарниця” розширила проєкт віртуальних візитів на фармацевтичне виробництво.

Завдяки простоті механіки екскурсій в один клік новий формат уже випробували майже тисяча користувачів соціальної мережі. “Дарниця” пропонує віртуальні тури на виробництво різних лікарських форм препаратів в режимі реального часу. Гості мають можливість спостерігати наживо процес створення лікарських засобів, ставити питання і отримувати відповіді компетентних фахівців.

В 2021 році компанія анонсувала проведення трьох сезонів Facebook екскурсій. В рамках кожного сезону користувачам пропонують віртуальні візити на різні ділянки - з виробництва лікарських засобів в ампулах, інфузійних розчинів, твердих лікарських форм та в роботизований логістичний комплекс. Програма передбачає відвідування одного виробничого цеху під час однієї екскурсії .

Андрій Обрізан, генеральний директор фармацевтичної компанії “Дарниця”: “Дарниця” стала першою компанією, яка усунула всі перешкоди і запросила зазирнути за лаштунки виробництва в режимі реального часу. Минулого року ми започаткували віртуальні екскурсії в Zoom як частину платформи для спілкування зі споживачами і продовжуємо її вдосконалювати. В умовах підвищеної уваги до фармацевтики це дає впевненість у належних умовах виробництва лікарських засобів. Функціонал прямих трансляцій в соціальних мережах із системою оповіщення користувача дозволяє вчасно долучитися до екскурсії з будь-якої точки і повноцінно взаємодіяти зі спеціалістами компанії”.

До введення карантинних обмежень “Дарниця” першою на фармацевтичному ринку України відкрила лаштунки виробництва та проводила регулярні екскурсії для всіх охочих. Після початку пандемії компанія перенесли екскурсії на платформу ZOOM з можливістю реєстрації на корпоративному веб-сайті.

Фармацевтична компанія “Дарниця” з 1998 року є лідером в Україні за обсягом продажів ліків в натуральному вираженні. На підприємстві функціонують 14 виробничих ліній, сертифікованих за стандартом GMP. Портфоліо компанії складається з більш ніж 260 найменувань готових лікарських засобів. Стратегічні напрямки - кардіологія, неврологія і вирішення проблем болю. Продукція “Дарниці” експортується в 16 країн світу. Бенефіціарами фармацевтичної компанії “Дарниця” є родина Загорій.

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.