Дарниця запустила Telegram-канал про здоров’я
Фармацевтична компанія «Дарниця» розвиває новий канал комунікації. З листопада 2021 року Telegram-канал «Дарниця: просто про здоров’я»* розвіює популярні міфи та дає корисні поради у фановому форматі.
Здоров’я напряму впливає на щастя українців згідно з соціологічним опитуванням, проведеним Київським міжнародним інститутом соціології.** Серед тих, хто має хороше здоров’я, щасливими почуваються 85%. А серед тих, хто скаржиться на погане самопочуття – лише 40%. При цьому загалом 40% українців оцінюють стан власного здоров’я як добрий, 46% – як посередній, а 14% поскаржилися на погане здоров’я.
Якщо аналізувати найефективніші канали комунікації, то згідно з дослідженням Kantar, месенджер Telegram продовжує стабільно нарощувати свою аудиторію, випередивши цього разу Instagram. За останні 5 років Telegram збільшив своє охоплення з 17% до 86%.***
«Ми в фармацевтичній компанії «Дарниця» переконані, що здорова нація дорівнює щаслива нація. Тому обрали найсучасніший, трендовий канал комунікації, щоб говорити з українцями про найважливіше - про їхнє здоров’я, у простий та позитивний спосіб», - коментує Ірина Лерман, Директорка департаменту маркетингових комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця».
На каналі вже можна знайти інформацію про пост-COVID-19 синдром, перевірити себе за чеклістом ознак ослабленого імунітету та отримати 5 порад для покращення сну.
Довідка
ПрАТ Фармацевтична компанія "Дарниця" заснована в 1930 році та в цьому році святкує своє 91-річчя. З 1998 року “Дарниця” є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля - кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Протягом 2015-2020 років "Дарниця" випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів.
*Інформація на даному Telegram-каналі носить суто інформаційний характер та не може бути використана для самодіагностики чи самолікування. При перших симптомах зверніться до лікаря для встановлення точного діагнозу.
** Самооцінка стану здоров’я населення України, квітень 2021 / Київський міжнародний інститут соціології // http://kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=1042&page=1&fbclid=IwAR1nFIQVQ7BcRPTL-pWwEsIkr9fXpTHJu0obcTHbMEM_s4R67ZnjkPCN1pg
***Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000 // https://tns-ua.com/news/reyting-mobilnih-dodatkiv-za-veresen-2021#more-3652