Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
02 грудня 2025

«Дарниця» долучилася до ініціативи «Щедрий Вівторок»: бізнес, що змінює країну добрими справами

Фармацевтична компанія «Дарниця» приєдналася до всеукраїнської ініціативи «Ланцюжок небайдужості» у межах глобального руху «Щедрий Вівторок» (Giving Tuesday), який об'єднує мільйони людей у світі навколо ідеї творити добрі справи та розвивати культуру благодійності. 

«Щедрий Вівторок» — це міжнародний день благодійності. Щороку він єднає бізнес, громадські організації та всіх небайдужих задля допомоги, ініціювання змін і підтримки розвитку країни. Для «Дарниці» участь у цій ініціативі — це послідовне продовження стратегії корпоративної соціальної відповідальності. 

Приклади участі «Дарниці» у благодійних та соціальних проєктах у 2025 році: 

•    Надано понад 181 млн грн у вигляді ліків та фінансової підтримки для понад 200 організацій та підрозділів, серед яких United24, «Повернись живим», Shields Ukraine, патронатна служба «Янголи». 
•    Ініційовано перше в Україні партнерство Міністерства оборони з фармацевтичною галуззю у застосунку «Армія+»: відтепер військові мають можливість отримувати ліки «Дарниці» зі знижкою 20% у партнерських аптеках по всій країні. 
•    Разом із Zagoriy Foundation та у межах благодійної кампанії Atlas Festival та фонду «Повернись живим» надано 3 млн грн на закупівлю дронів для посилення оборонних спроможностей України. 
•    Партнерство з виставкою Ukraine Wow допомогло зібрати майже 7 млн грн на підтримку українських музеїв. 
•    У співпраці з компанією «ІнтерХім» реалізовано п’ятирічний проєкт для збереження Софії Київської, що дозволило знизити вологість стін пам’ятки із критичних 13% до безпечних 4%. 
•    Підтримано фонд «Сейв Маріуполь» (медикаменти на 1,6 млн грн) та фонд «Діти Героїв» (3 тисячі аптечок для родин загиблих військових на 3,5 млн грн). 
•    З початку повномасштабного вторгнення корпоративний рух «Ми разом» зібрав понад 6 млн грн для допомоги мобілізованим співробітникам та їхнім родинам. 
•    Донорство міцно увійшло в корпоративну культуру: лише цього року співробітники компанії чотири рази здавали кров, надавши шанс на життя майже 800 людям. 

У «Дарниці» вважають, що значущі соціальні зміни можливі, коли ми об’єднуємося навколо спільної мети. Долучення до «Щедрого Вівторка» — ще один приклад того, що творити добро для «Дарниці» — це щоденна інвестиція у стійкість та здоров’я країни. 
 

Поділитися