«Дарниця» надихає Carlsberg власним досвідом Lean та WCM
Фармацевтична компанія «Дарниця» провела зустріч із представниками Carlsberg, під час якої поділилася досвідом оптимізації операційних процесів за допомогою Lean-підходу та системи світового виробництва WCM (World Class Manufacturing).
«Дарниця» понад вісім років розвиває Lean-культуру, що сприяє зростанню ефективності, гнучкості та впровадженню сучасних технологій. З 2016 року компанія постійно вдосконалює процеси, впроваджує цифрові інструменти, автоматизує звітність і формує філософію безперервних покращень. У 2023 році було зроблено стратегічний крок — розпочато впровадження WCM.
Сьогодні в компанії працюють уже вісім колон WCM, серед яких «Фокусні покращення», «Планове обслуговування», «Контроль якості» та «Безпека та екологія». Додатково розвивається новий напрям — «Офіс». Серед основних інструментів, які застосовують команди «Дарниці», — PDCA, 5Why-аналіз, KAIZEN, Makigami, DMS, OPL, Poka-Yoke та інші.
Під час зустрічі з Carlsberg обговорювалися створення культури безперервного покращення, обмін знаннями та масштабування успішних практик. Представники Carlsberg високо оцінили досягнення «Дарниці» та відзначили системність підходу до трансформації виробничої культури.
«Одним із принципів WCM є постійне вдосконалення. Головне — залучати людей на всіх рівнях і не цуратися маленьких змін, адже саме вони в сукупності створюють якісні трансформації», — наголосив операційний директор «Дарниці» Євгеній Черкас.
«Дарниця» й надалі впроваджуватиме Lean-культуру, розвиватиме WCM, інновації та зміцнюватиме лідерські позиції у фармацевтичній галузі України.