Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
22 квітня 2019

Фармацевтична компанія «Дарниця» трансформує процес продуктового циклу та управління якістю

Фармацевтична компанія Дарниця в партнерстві з іспанською компанією Stratesys реалізує проект з цифрової трансформації процесу управління життєвим циклом фармацевтичного продукту та процесів управлінням якістю. Впровадження системи електронного документообігу має забезпечити компанії як ефективне функціонування процесів розробки, підвищення продуктивності персоналу, так і зменшення ризиків, пов’язаних із якісними характеристиками цих процесів. У підсумку компанія планує скоротити час виходу на ринок нових лікарських засобів та забезпечити цілісність і надійність процесів, що охоплюють життєвий цикл лікарського засобу.

За даними компанії, у 2018 році щонайменше 6 мільйонів пацієнтів отримали допомогу завдяки препаратам Дарниці. Надавати ефективні і раціональні рішення для покращення якості і продовження тривалості життя – місія компанії, яка щороку стикається з новими викликами. Як пришвидшити розробку і розширити доступ до ефективних, безпечних і доступних лікарських засобів? Знайти відповідь на ці питання дозволяють інструменти цифрових технологій для управління даними та їх інтеграції. Впровадження цілісної та інтегрованої системи документообігу для управління документами і процесами, що супроводжують життєвий цикл лікарських засобів, - це можливість обробляти величезний масив інформації і даних, які генеруються, виконувати роботу з розробки та досліджень лікарських засобів на іншому якісному рівні, слідувати усім регуляторним вимогам. Зробивши цей крок до сучасного управління інформаційними потоками та комунікації, «Дарниця» здійснить прорив у забезпеченні потреб пацієнтів.

Андрій Обрізан, генеральний директор фармацевтичної компанії Дарниця:

«Ми пройшли довгий шлях перед тим, як прийняти рішення про вибір партнерів та самої конфігурації. Для нас це виклик. Ми розуміємо, що в цій сфері ми, можливо, і не першопрохідці, але кількість процесів, що підлягають інтеграції досить амбіційна. На нас зараз дивиться не лише ключовий персонал компанії, чиї очікування вкрай важливо виправдати, за нами спостерігає увесь ринок. Через 15 місяців ми станемо орієнтиром в сфері управління документами досьє на лікарські засоби і системою якості, на який рівнятиметься не тільки Україна».

Проект електронного документообігу впроваджується об’єднаною командою спеціалістів компаній Дарниця, Stratesys та галузевих і технологічних експертів SAP та OpenText. Його загальна тривалість складає 15 місяців та включає два етапи: побудову процесів розробки, клінічних досліджень,  взаємодії з реєстратором та формування платформи для так званих GMP релевантних документів, а також процесів, що стосуються управління якістю як виробничих процесів, так і всього життєвого циклу лікарських засобів.

Проект є частиною трансформаційних процесів у компанії, спрямованих, зокрема, на вдосконалення процесів розробки та виробництва фармацевтичної продукції шляхом оптимізації процесів управління життєвим циклом лікарських засобів.

Для досягнення цих амбітних цілей Дарниця обрала SAP Extended ECM від компанії Opentext в якості основного рішення для управління інформацією про підприємство. Дана інформаційна система характеризується високим рівнем адаптивності та безкомпромісною цілісністю та безпекою даних.

Керуючий партнер Stratesys Луїс Фернандес-Сангвіно Пенья підкреслює «значні інвестиції в розробку конкретних галузевих рішень компанії, яка перебуває в процесі трансформації під впливом регуляторних змін та викликів глобалізації».

За словами Андрія Романенка, ІТ-директора компанії Дарниця, цей проект є ключовим елементом плану зростання компанії, оскільки забезпечує їй не лише надійність у зберіганні, доступі та забезпечення цілісності інформації, а й дозволяє створювати готовий контент для регуляторної звітності на вимоги державних регуляторів інших країн в тому числі ЄС і США. Співпраця «Дарниці» і Stratesys є прикладом міжнародної компетенції та можливостей, які мають іспанські інтегратори системних технологій, які в Stratesys знаходять своє відображення у більш ніж 1000 проектах, виконаних у більш ніж 60 країнах світу.

Наразі завершена перша фаза впровадження проекту, проведений аналіз поточних процесів і функціональних можливостей системи, визначений об’єм її адаптації та спосіб інтеграції майбутньої платформи документообігу GxP Suite та SAP систем компанії «Дарниця». В підсумку його реалізація забезпечить компанії можливість масштабувати рішення на суміжні бізнес-процеси, починаючи від специфічних фармацевтичних процесів і закінчуючи повним безпаперовим документообігом у функціях якості чи процесах бек-офісу (закупівлі, управління персоналом тощо).

Opentext - канадська компанія, яка розробляє програмне забезпечення для управління інформацією підприємства: бізнес-процесами, клієнтськими даними, обміну інформацією, програмним забезпеченням для дослідження та аналітики.

Stratesys - мультинаціональна компанія, що спеціалізується в галузі цифрових послуг, є лідером в області стратегічного та технологічного консалтингу.

SAP - німецька компанія-розробник автоматизованих систем управління такими внутрішніми процесами підприємства, як: бухгалтерський облік, торгівля, виробництво, фінанси, управління персоналом, управління складами тощо.

Поділитися