Видання "Власть денег" назвало 25 найбільш успішних брендів України
Видання "Власть денег" опублікувало рейтинг 25 найуспішніших брендів України, до якого увійшли компанії з різних галузей економіки.
"Це бренди українських компаній, що зуміли увійти до числа лідерів у своїх галузях і знайти популярність по всій Україні. Кожній з них вдалося по-своєму знайти ключик до споживача - оригінальністю своєї продукції, чудовою високою якістю, демократичною ціновою політикою, нестандартними маркетинговими ходами – і завдяки цьому їх бренди зараз у всіх на вустах", - пояснює редакція.
Серед фігурантів рейтингу є компанії, є фармацевтична компанія "Дарниця", яка минулого року провели ребрендинг. Так, новим логотипом "Дарниці" стала буква "d", стилізована під мікроскоп.
"Це відображення наших прагнень, вектора розвитку. В минулому році ми почали масштабну трансформацію і визначили для себе кілька стратегічних напрямків: діджіталізація, лідерство в складних генериках і створення міжнародного бренда", - прокоментував генеральний директор "Дарниці" Андрій Обрізан.