«Дарниця» допомагає українцям подолати постковідний синдром
Фармацевтична компанія «Дарниця» збирає й аналізує міжнародні досвід і дослідження про постковідний синдром та поширює цю інформацію у зручному для широкої аудиторії форматі, щоб допомогти українцям побороти наслідки COVID-19. За результатами дослідження Gradus Research*, близько 80% тих, хто перехворів на COVID-19, відчувають побічні ефекти від хвороби навіть за декілька місяців після одужання.
За визначенням Національного інституту здоров’я та клінічного вдосконалення Сполученого Королівства, постковідий синдром — це стан самопочуття, коли здорова людина відчуває симптоми хвороби або ускладнення з боку різних систем органів і через три місяці від початку захворювання. Близько 12% людей з постковідним синдромом шукають інформацію про нього у мережі, а деякі навіть не розуміють, що відбувається з їх організмом.
Щоб зарадити цьому, «Дарниця» працює у трьох напрямках: проводить соціологічні дослідження, виявляючи найчастіші симптоми синдрому, регулярно доповнює й оновлює свій спеціалізований сайт postcovid.darnitsa.ua**, а також реалізує медійні спецпроєкти про боротьбу із синдромом, які об’єднують історії звичайних людей, селебріті та професійні поради від експертів.
Зокрема, нещодавнє дослідження компанії Gradus Research, виконане на замовлення «Дарниці», продемонструвало, що найбільш поширені симптоми, які відчували хворі на COVID-19 після одужання, це слабкість (59%), швидка втомлюваність (55%) та втома без навантаження (46%). Найчастіше синдром зачіпає нервову систему, психоемоційний стан та дихальну систему.
Це підтверджують й учасники медійних спецпроєктів «Дарниці» за участі відомих блогерів, представників шоубізнесу та знаних підприємців на сайтах Наш Київ та MC Today. Матеріали об’єднують реальні історії українських знаменитостей про їхній досвід перенесення ковіду та постковідного синдрому й поради від пульмонолога, невролога, психіатра про те, як оговтатися від наслідків хвороби.
Найбільш масштабний проєкт компанії — власний інформаційний сайт postcovid.darnitsa.ua**, де коротко та просто подана експертна інформація. Усі дані перевірені та взяті з фахових джерел. Кожне слово базується на практичному досвіді лікарів з усього світу. Інформація регулярно оновлюється, адже «Дарниця» продовжує робити переклади міжнародних досліджень для сайту.
«На жаль, не зважаючи на актуальність питання, ще є мало об'єктивної інформації щодо цієї важливої проблеми, тому ми взяли на себе місію відкрити доступ до актуальної інформації стосовно пост-COVID-19 синдрому від провідних міжнародних джерел для широкої аудиторії», — зазначив Ігор Никифорчин, директор з медичних питань фармацевтичної компанії «Дарниця».
Довідка
ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля — кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Протягом 2015-2020 років «Дарниця» випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів.
*Дослідження компанії Gradus Research на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця», 1527 інтерв’ю, чоловіки та жінки віком від 18 до 60 років, що мешкають в Харкові, Києві, Львові, Одесі, Запоріжжі та Дніпрі, 2-4 листопада 2021 року.
**Інформація на цьому сайті носить суто інформаційний характер та не може бути використана для самодіагностики чи самолікування.