Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
05 травня 2021

Дарниця вивчає можливості виходу на ринки Південної Азії

Українська фармацевтична компанія “Дарниця” вивчає можливості виходу на нові перспективні ринки, зокрема в Південній Азії. Цей регіон є одним з найбільш конкурентних та розвивається стрімкими темпами. Попри високу конкуренцію та присутність на ньому таких великих гравців, як Індія та Китай, українська компанія впевнена, що має можливості та продукти, які могли б конкурувати в цьому регіоні.

"Ми дивимося на азіатський ринок, на Південну Азію. Це досить великі ринки, там ми стикаємося з потужною індійської і китайської фармою, за якою стоїть державний протекціонізм. Але у нас є продукція, з якою ми можемо конкурувати", - заявив глава ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.

“Дарниця” в минулому році вивела на ринок 10 нових продуктів, вони також представлені і на закордонних ринках. З огляду на зацікавленість українських фармкомпаній в експорті своєї продукції, “Дарниця” підтримує просування ідеї внесення до Угоди з ЄС питання щодо взаємного визнання GMP-сертифікатів фармзаводів, що дозволить відкрити нові можливості для вітчизняних виробників на ринках Європи.

Шимків відзначив, що українські фармвиробники та їх продукція відповідають європейським стандартам, тож поглиблення співпраці з ЄС дасть потужний стимул для вітчизняних компаній, це дозволить значно пришвидшити експорт українських ліків в Європу.

Поділитися