Дарниця вивчає можливості виходу на ринки Південної Азії
Українська фармацевтична компанія “Дарниця” вивчає можливості виходу на нові перспективні ринки, зокрема в Південній Азії. Цей регіон є одним з найбільш конкурентних та розвивається стрімкими темпами. Попри високу конкуренцію та присутність на ньому таких великих гравців, як Індія та Китай, українська компанія впевнена, що має можливості та продукти, які могли б конкурувати в цьому регіоні.
"Ми дивимося на азіатський ринок, на Південну Азію. Це досить великі ринки, там ми стикаємося з потужною індійської і китайської фармою, за якою стоїть державний протекціонізм. Але у нас є продукція, з якою ми можемо конкурувати", - заявив глава ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.
“Дарниця” в минулому році вивела на ринок 10 нових продуктів, вони також представлені і на закордонних ринках. З огляду на зацікавленість українських фармкомпаній в експорті своєї продукції, “Дарниця” підтримує просування ідеї внесення до Угоди з ЄС питання щодо взаємного визнання GMP-сертифікатів фармзаводів, що дозволить відкрити нові можливості для вітчизняних виробників на ринках Європи.
Шимків відзначив, що українські фармвиробники та їх продукція відповідають європейським стандартам, тож поглиблення співпраці з ЄС дасть потужний стимул для вітчизняних компаній, це дозволить значно пришвидшити експорт українських ліків в Європу.