Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.

«Дарниця» запроваджує цифровізацію системи управління персоналом

Фармацевтична компанія «Дарниця» з грудня 2021 року запровадила систему SMART HCM&LMS для ефективного управління людським капіталом. Ця система покликана полегшити роботу усіх ланок співробітників за допомогою автоматизації організаційних процесів і, як наслідок, підвищити рівень комфорту працівників та ефективність праці.

Персонал «Дарниці» налічує 1086 співробітників, кожний з яких, відповідно до культури компанії, має бути забезпечений всіма умовами для зручної та плідної роботи. Діджиталізація HR-функції є продовженням обраної стратегії перетворення «Дарниці» на 100% цифрову компанію. Цифрова трансформація націлена на якісні зміни в розробці та виробництві продукції, внутрішніх бізнес процесах,  процесах управління персоналом, тощо.

ЩУ напрямку HR таким кроком стало впровадження рішення SMART HCM&LMS.

Функціонал складової HCM (Human Capital Management, Управління людським капіталом) дозволяє автоматизувати пошук та відбір кандидатів, постановку цілей для співробітників та розрахунок їх виконання. Автоматизація дозволяє не тільки прискорити ці процеси, а й, найголовніше, зробити їх прозорими для співробітників, що підтримує довіру до компанії.

А LMS (Learning Management System, Система управління навчанням) покликана автоматизувати навчання працівників. У її основу закладено хмарну SaaS-платформу, завдяки якій кожному працівнику доступні різноманітні навчальні матеріали, необхідні для вдосконалення професійних навичок. Модуль дистанційного навчання забезпечує вільний доступ до поточних, минулих і майбутніх тренінгів, а для запису на нові курси надходять індивідуальні запрошення.

Для додаткового комфорту доступ до сервісів HCM&LMS можливий як через комп'ютер, так і через смартфон, а оновлений особистий електронний кабінет працівників став ще зручнішим.

"В еру штучного інтелекту ключову роль у розвитку компаній відіграють розумні, спраглі до знань співробітники. Впевнена, що система SMART HCM&LMS — логічний наступний крок у нашій цифровій трансформації, який підвищить ефективність взаємодії керівництва і співробітників та задоволеність від роботи в “Дарниці”, — говорить директорка з управління персоналом компанії Олена Соколова.

Як повідомлялося раніше, «Дарниця» увійшла до ТОП-50 кращих роботодавців за версією Forbes. Укладачі рейтингу відзначили активний розвиток корпоративної культури за допомогою цифровізації та можливість співробітників компанії підвищувати рівень знань за допомогою різноманітних навчальних курсів. При цьому опитування проводилося серед працівників анонімно за такими критеріями, як умови праці, рівень комфорту та безпеки, соціальний пакет та ін.

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля — кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. За останні п’ять років «Дарниця» випустила на ринок 63 нові фармацевтичні бренди.