Дарниця змінює дизайн упаковок лікарських засобів
Фармацевтична компанія Дарниця оновила дизайн пакування безрецептурних лікарських засобів. В аптеки надійшов перший препарат у новій стилістиці - назальний спрей Ріназал® Екстра. Реалізацію рецептурних засобів в нових упаковках Дарниця розпочала в 2019 році.
Редизайн продуктового портфелю є частиною процесу трансформації Дарниці. Він відображає інноваційні зміни, нові стратегічні цілі і підходи в роботі компанії. Дарниця змінюється, щоб з лідера українського ринку перетворитися на міжнародний фармацевтичний бренд.
Нова філософія бізнесу і стратегічні цілі компанії знайшли своє відображення у візуальній комунікації. Задачу поєднати у новому дизайні традиції та інновації, величезний потенціал і майбутні перспективи успішно реалізувала креативна команда Saatchi & Saatchi Ukraine.
Андрій Обрізан, генеральний директор Дарниці:
“Мета редизайну – зробити зовнішній вигляд упаковки зручним та інформативним для пацієнта. Для цього компанія застосувала зручну і зрозумілу навігацію, колоркодінг та інші сучасні інструменти, що візуально виділяють бренди Дарниці на аптечних полицях. Обов’язковим елементом, що об’єднав усі пакування препаратів, став логотип Дарниці і фірмовий графічний елемент — стилізована латинська літера d. Верхня сторона усіх вторинних упаковок має фон фірмового зеленого кольору, що полегшує ідентифікацію препарату з виробником і є зручним для фармацевтів. На рецептурних препаратах інформація про дозування додатково виділена кольором, щоб уникнути можливої плутанини і унеможливити негативні наслідки для пацієнта”.
Найбільш амбітною задачею в процесі редизайну стало поєднання в цілісну систему портфелю з 280 найменувань препаратів, які є популярними і впізнаваними серед споживачів. Для цього було застосоване кольорове кодування відповідно до симптоматики, що включає 12 кольорів для різних терапевтичних груп.
Справжнім викликом аптечному мерчендайзингу стала новація в дизайні безрецептурних препаратів - плашки декількох однакових упаковок, зіставлені одна з одною, утворюють цілісне зображення (пазл). Це виділяє упаковки лікарських засобів Дарниця на вітринах аптек.
Для зручності споживачів розроблена зручна і зрозуміла навігація з використанням піктограм за формою випуску, щоб при першому погляді на упаковку був зрозумілий її вміст - таблетки, сиропи, гранули, гелі тощо. Піктограмами позначається також додаткова інформація – вік, з якого дозволене застосування препарату, рекомендований температурний режим зберігання, наявність рослинних компонентів та ін.
У 2019 році Дарниця оновила стиль бренду. В рамках ребрендингу новий стиль пакування вже отримали препарати рецептурного напрямку - Тіара Тріо®, Тіара Дуо і лончі 2019 року – Превентор, Лактунорм®, Періндопрес® А, Плазмовен®.
У жовтині 2019 року Дарниця представила новий логотип. Він поєднує латинську d – першу літеру назви компанії та стилізоване зображення мікроскопа - постійного пошуку, досліджень і нових рішень.
Фармацевтична компанія Дарниця заснована у 1930 році. З 1998 року є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Частка Дарниці у 2018 році склала 13,76%. Кожна сьома упаковка препаратів на аптечних полицях вироблена в Дарниці. Продуктовий портфель компанії включає близько 280 найменувань готових лікарських засобів. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія і вирішення проблем болю. Продукція Дарниці експортується до 16 країн світу. У 2019 році продажі “Дарниці” зросли на 10,3%, валовий прибуток збільшився на 22%. Бенефіціарами фармацевтичної компанії Дарниця є родина Загорій.