Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
27 травня 2025

«Дарниця» - у розмові про майбутнє управління людьми

Олена Соколова, директорка по роботі з людьми фармацевтичної компанії «Дарниця, розповіла, як «Дарниця» поєднує вимоги бізнесу та потреби людей. Про це і не лише говорили на 17-тій People Management Conference.

Ця тема є актуальною сьогодні, адже, за даними Gradus Research, 82% жінок і 67% чоловіків в Україні — у стані емоційного вигорання. Головні причини — перенавантаження, невизначеність і брак опори. 

У панельній дискусії «Люди майбутнього — вже тут. Як розвивати, мотивувати і не втратити тих, хто ще чекає свій шанс» Олена Соколова разом з колегами говорила про те, як створити всередині компанії таке середовище, де люди працюють, розвиваються, пробують себе в новому, не вигоряють і залишаються надовго. 

«Дарниця — це про людей, які знаходять себе в ролях, що мають значення. Ми однаково інвестуємо і в бізнес, і в розвиток команд. У нас є прозора модель компетенцій, побудована на цінностях. І кожна цінність має чіткі поведінкові приклади — від людяності до жаги до успіху. Бо коли цінності мають практичний вимір — команда стає згуртованою, а культура — цілісною», — сказала Олена Соколова. 

Це особливо важливо сьогодні, коли люди очікують від роботодавців — гнучкість, кар’єрний розвиток, позитивне середовище, можливість бути побаченим і підтриманим. У дослідженні Gradus 83% молоді у віці 18–24 хочуть зростати в кар’єрі, а кожен другий розглядає можливість звільнення через стрес.  

У цьому світлі бренд роботодавця Дарниці — «Бути на своєму місці – це наше. Знайди своє» — звучить як відповідь. Він про те, що людина має право на зміни, пошук і рух, і компанія може цьому допомагати. 

Так, у «Дарниці» 43% вакансій закриваються внутрішніми переміщеннями.  47% керівників виросли всередині компанії, а 11% команди за останній рік отримали нові можливості для зростання.

Олена Соколова поділилася, що участь у таких подіях, як People Management Conference, — це можливість відчути пульс ринку, почути чесні історії колег, переосмислити власні рішення 
 

Поділитися