Шрифт

Аа Аа Аа

Колір фону

А А

Версія сайту

Кольорова Чорно-біла

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Інформація у цьому розділі призначена тільки для медичних працівників.

Підтвердіть, що ви медичний працівник.

Файли cookies

Цей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Погоджуюсь
03 жовтня 2022

Олена Соколова взяла участь у панельній дискусії HRоніки війни

03 жовтня 2022

HR-фахівці найбільших компаній країни, таких як «Київстар», «Нова пошта», «Дарниця» та «Філіп Моріс Україна», взяли участь у панельній дискусії про управління персоналом в умовах повномасштабної війни.

Захід організували український рейтинговий журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших» та Ekonomika+. Поговорили про головні виклики війни в сфері управління персоналом, підтримку діалогу з колективом, лідерство під час війни та бренд роботодавця.

Олена Соколова, директорка з управління персоналом фармацевтичної компанії «Дарниця» відмітила наступні виклики, що постали перед компанією під час повномасштабного вторгнення:

  • Відповідальність за велику кількість людей. Важливо було тримати зв’язок із командою, тому ми оновили контактні дані не тільки співробітників, але й їхніх близьких, провели опитування, хто куди планує виїжджати. 
  • Переорієнтація виробництва та портфеля продуктів. Госпітальний сегмент значно зріс, змінилися також потреби в препаратах. З’явилися також нові виклики, такі як загроза радіаційного забруднення. Ми переорінтовували виробництво і запускаи в роботу нові препарати швидкими темпами.
  • Підтримка співробітників, які ходять на роботу. Потрібно було надати нові сенси, згуртувати, донести, що ми наближаємо допомогу в фармобороні.

Під час війни комунікація стала більш інтенсивною: потрібно було постійно доповідати про апдейти та плани компанії. HR-фахівці «Дарниці» також записували історії співробітників: як вони переживають цей час, що дає їм сили. Це об’єднувало та надихало колектив.

У людей виникло безліч запитань, яких ніколи не було: щодо переміщених осіб, шкіл, дитсадочків тощо. Тому компанія впровадила консультаційні онлайн-зустрічі з юристами.

«Сьогодні відносини роботодавця та співробітника не лише економічні. Це вже синергія задля наближення перемоги», - підкреслює Олена.

Поділитися:
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.