Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
24 січня 2022

Українці все частіше купують ліки онлайн

За останній рік будь-які товари частіше почали замовляти в мережі 26% громадян, а загальна частка українців, які хоча б один раз закуповувалися в інтернет-крамницях, сягнула 92%*.

Як з’ясували дослідники, події, пов’язані зі станом здоров’я близьких, входять у п’ятірку найбільших страхів українців перед майбутнім. Для 60% респондентів міцне здоров’я – своє та рідних – на першому місці серед нематеріальних мрій. Тому не дивно, що серед усіх категорій товарів, що найчастіше купують онлайн, ліки знаходяться на 6 місці після традиційних одягу, побутової техніки, електроніки, засобів гігієни та косметики.

Як повідомлялося раніше, дослідження Gradus Research на замовлення фармацевтичної компанії “Дарниця”** показало, що переважна більшість людей (81%) для купівлі ліків безпосередньо навідуються в аптеку, 61% респондентів при цьому заздалегідь бронюють препарати через інтернет. І тільки  15% людей замовляють ліки з доставкою додому.

З урахуванням того, що можливість замовляти ліки онлайн з доставкою в Україні з’явилася лише у березні 2020 року, попит демонструє швидке зростання. Карантинні вимоги значно прискорили розвиток e-commerce у сфері фармації. За даними довідника “Фармацевтика України 2021”, частка онлайн-торгівлі на фармацевтичному ринку буде стрімко зростати. У 2021 році вона становила 7%, а вже за п’ять років прогнозовано сягне щонайменше 15%.

Крім пандемії, розвитку онлайн-замовлень медичних засобів сприяють такі фактори, як зниження ціни завдяки попередньому бронюванню та можливість заздалегідь перевірити наявність товару і порівняти ціни у різних аптеках.

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія “Дарниця” заснована в 1930 році. З 1998 року “Дарниця” є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Протягом 2016-2021 років "Дарниця" випустила на ринок 63 фармацевтичних бренда.

*Дослідження Gradus Research “Тренди 2021 року”

**Дослідження компанії Gradus Research на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця», 1517 інтерв’ю, чоловіки та жінки віком від 18 до 60 років, що мешкають в Харкові, Києві, Львові, Одесі, Запоріжжі та Дніпрі, 2-8 листопада 2021 року.

Поділитися