Як «Дарниця» допомагає українцям під час великої війни
Фармацевтична компанія «Дарниця» продовжує підтримувати державу та співгромадян на тлі повномасштабного вторгнення.
З 24 лютого 2022 року медичним закладам України – лікарням, клінікам та військовим шпиталям – було передано майже 3 мільйони упаковок лікарських засобів на суму близько 250 млн грн.
Утім, благодійною та гуманітарною діяльністю активно займається не лише компанія в цілому, а й майже кожен її співробітник.
Так, нещодавно 56 працівників фармацевтичної компанії «Дарниця» вчергове стали донорами крові. Ця донація потенційно врятувала життя 168 українців – як військових, так і мирних жителів. Усього ж протягом 2023 року члени команди «Дарниці» тричі ставали донорами, завдяки чому медичні установи отримали майже 70 літрів крові.
Взагалі ж культура донорства почала розвиватись серед працівників лідера української фармацевтичної галузі ще з 1987 року. Ця традиція стала як ніколи важливою на тлі російського вторгнення, бо дозволяє кожному співробітнику долучитися до порятунку життів та забезпечення спільної перемоги.
Є й інші напрямки волонтерської діяльності, в яких бере участь команда «Дарниці». Зокрема, на початку війни група з дев’яти ініціативних співробітників сформувала спільноту «Ми разом» для закриття потреб підрозділів ЗСУ, до лав яких вступили їх колеги. Наразі ця спільнота нараховує більше тисячі учасників, що займаються організацією зборів та проводять регулярний ПЕРЕМОГОдійний аукціон.
Не можна не відзначити і допомогу у вигляді гуманітарних вантажів, яку працівники «Дарниці» за власної ініціативи надавали мешканцям Херсонської області. Після звільнення Правобережжя Херсонщини та під час ліквідації наслідків теракту на Каховській ГЕС «Дарниця» виділяла кошти та медикаменти для допомоги регіону, а команда компанії долучилася до підтримки через збір одягу, продуктів, засобів гігієни та інших предметів першої необхідності.
«Спільні зусилля керівництва компанії «Дарниця» та кожного окремого співробітника приносять реальні та вагомі результати, які надихають на розширення благодійної діяльності та наближають Перемогу. У неї мало вірити, потрібно постійно щось робити для її здобуття. І «Дарниця» діє. Адже діяти – це наше», – каже директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця» Василь Губарець.