83% українців бронюють ліки через інтернет та забирають в аптеці і лише 15% купують в інтернеті з доставкою додому
Згідно з дослідженням Gradus Research* на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця» відвідування аптеки залишається найбільш популярним способом при купівлі ліків.
Найбільш популярними способами придбання лікарських препаратів є безпосередній візит до аптеки (81%) та попереднє бронювання через інтернет і отримання замовлення в аптеці (61%). В той час, як замовленням лікарських препаратів з доставкою додому через інтернет користувалося лише 15% українців (хоч раз за останні 6 місяців).
Основними причинами користування послугою бронювання лікарських препаратів через інтернет та отримання в аптеці є: зниження ціни завдяки попередньому бронюванню (70%) та можливість порівнювати ціни з іншими аптеками (65%).
Мотивацією для замовлення лікарських препаратів через інтернет з доставкою додому є: зручність використання цього способу під час хвороби (50%) та можливість зробити замовлення в будь-який час доби (40%).
Відсутність потреби у бронюванні через постійну наявність в аптеці потрібних медикаментів (34%) та вподобання робити замовлення самостійно безпосередньо в аптеці (27%) – є основними бар’єрами використання послуги бронювання лікарських препаратів через інтернет.
Основними бар’єрами замовлення лікарських препаратів з доставкою додому через інтернет: небажання платити за доставку ліків (46%), відсутність потреби у доставці з аптеки через її близькість (38%).
83% покупців лікарських препаратів зазвичай порівнюють ціни на ліки перед покупкою. Перегляд цін на спеціалізованих інтернет-сайтах (72%) є основним способом порівняння цін на лікарські препарати перед їх покупкою.
Довідка.
ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році та в цьому році святкує своє 91-річчя. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля - кардіологія, неврологія, вирішення проблем болю. Протягом 2015-2020 років «Дарниця» випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів.
*Дослідження компанії Gradus Research на замовлення фармацевтичної компанії «Дарниця», 1517 інтерв’ю, чоловіки та жінки віком від 18 до 60 років, що мешкають в Харкові, Києві, Львові, Одесі, Запоріжжі та Дніпрі, 2-8 листопада 2021 року.