Бізнес-кейс: Дарниця запустила корпоративну внутрішню соціальну мережу Workplace від Facebook
Workplace – це сучасний інструмент внутрішньої комунікації для компаній, що покликаний розвивати корпоративну культуру. Фармацевтична компанія «Дарниця» запровадила систему в вересні 2021 року і впродовж місяця в соцмережі зареєструвалися 94% співробітників. Перші позитивні зміни – відкритість і готовність до діалогу на усіх рівнях, збільшення швидкості взаємодії.
Бекграунд
Соціальні медіа сьогодні – це важлива частина комунікації, ефективний інструмент для взаємодії, зокрема і для бізнесу. В наш час співробітники компанії потребують соціалізації, спілкування та обміну ідеями.
Крім того, фармацевтична компанія «Дарниця» має близько 32% працівників, робочі завдання яких не передбачають необхідність електронної пошти. Це деякі працівники виробництва, лабораторії, складського комплексу та транспортного відділу. І цих співробітників теж потрібно залучити до інформаційного простору компанії.
Виклик
Частина стратегії фармацевтичної компанії «Дарниця» - розвивати корпоративну культуру шляхом впровадження сучасних засобів комунікації. Важливо будувати внутрішні комунікації з позиції діалогу, коли кожен має право голосу та відчуває свою причетність до спільної мети та бізнес-цілей компанії. А також, наблизити user experience співробітників на роботі до того, який вони мають поза роботою.
Рішення
Мережа Workplace від Facebook стала тим інструментом, що об'єднав тисячу співробітників в одну команду однодумців, готових прийти один одному на допомогу в будь-якій ситуації.
Workplace - це внутрішня корпоративна соціальна мережа, що дає можливість спілкуватися в режимі реального часу, створювати групи з профільних тем, додавати особисті публікації, брати участь в опитуваннях і багато іншого. Платформа має інтерфейс Facebook, тому інтуїтивно близька і зрозуміла всім.
Результати
Workplace запустили 15 вересня 2021 року. В перший день до платформи приєдналось близько 55% персоналу, а за результатами місяця – 94%. На жовтень 2021 року на платформі 97,34% активних користувачів, близько 500 дописів, 600 коментарів, 7 000 реакцій та 30 профільних груп.
На Workplace співробітники мають змогу відкрито обговорювати важливі теми та збиратися на онлайн-заходи. Платформа дає змогу компанії дослухатися до кожного, а співробітникам – тримати руку на пульсі та бути завжди в курсі важливих подій.
Олена Соколова, директор з управління персоналом фармацевтичної компанії “Дарниця”: «Впровадження такого сучасного засобу комунікації як Workplace – для нас природній та свідомий вибір на шляху трансформації, готовності до майбутнього і забезпечення подальшого зростання “Дарниці”. Можливість відкритого діалогу між топ-керівництвом та співробітниками, обмін ідеями та новинами, можливість знайти однодумців або друзів за інтересами – все це якісно змінює контекст, в якому працюємо, на краще».
Довідка.
ПрАТ Фармацевтична компанія "Дарниця" заснована в 1930 році та в цьому році святкує своє 91-річчя. З 1998 року “Дарниця” є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Продукція "Дарниці" експортується в 15 країн світу. Місія компанії — допомагати медичним працівникам і пацієнтам покращувати якість життя завдяки науці, інноваціям та доступності. Бенефіціари компанії — сім'я Загорій.