«Дарниця» вийшла із новою комунікацією і розповіла про цінності, закодовані в її літері D
Фармацевтична компанія «Дарниця», продовжуючи комунікацію «Це наше», розповідає про цінності, закодовані в літері D її логотипу:
- Досліджувати нове, щоб робити життя кращим.
- Діяти, разом долаючи виклики.
- Допомагати і бути поряд в усі часи.
- Дбати про здоров’я мільйонів українців.
Сьогодні українці та українки дбають про захист країни від агресора, підтримують своїх рідних та близьких, а також допомагають усім, хто цього потребує.
«Дарниця» як національний фармацевтичний виробник також ділиться піклуванням, теплом та любов'ю і маніфестує це у ролику, який є частиною нового етапу кампанії «Це наше».
Цього разу кампанія має два вектори комунікацій – соціальний та брендовий.
Завдання першого – підтримати бойовий дух мільйонів українців та українок, а другого - закріпити розуміння того, що українські ліки — дієві та доступні.
Кампанія триватиме в діджиталі та в офлайні.
Цей етап є логічним продовженням попереднього, який тривав минулої зими та весни, і був спрямований на українські компанії та звичайних українців.
Тоді компанія розмістила білборди зі зверненнями «Бережіть себе» до Нової Пошти, Київстару, Сільпо, Rozetka, Укрзалізниці, ДТЕК. Це була акція солідарності з різними національними бізнесами, які об’єдналися у спротиві агресору.
Водночас білборди в українських містах закликали берегти себе і всіх українців через поради для збереження і зміцнення здоров’я.
Як і минулого разу, нова кампанія розроблена українським комунікаційним агентством Postmen.
«Ми співпрацюємо разом вже понад 5 років, за цей час у нас склалися справжні партнерські відносини. Це той випадок, коли агенція чує клієнта, а клієнт дослухається до агенції. Синергія дозволила втілити в життя цю історію», — ділиться враженнями від кампанії Анна Сенюк, креативна директорка Postmen.
«Особливо у часи великої війни такі комунікації бізнесів повинні передусім нести користь, соціальну відповідальність та відгукуватись на запити суспільства. Люди довіряють бізнесу, чию діяльність вони розуміють», — коментує цілі кампанії Василь Губарець, директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця».