Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
07 листопада 2024

«Дарниця» отримала нагороди за найкращий бренд роботодавця та внутрішній PR

Фармацевтична компанія «Дарниця» здобула  перемогу у двох номінаціях на PR-марафоні від Marketing Media Review (MMR) - «Бренд роботодавця» та «Найкращий внутрішній PR».

В умовах сучасних викликів і воєнного часу питання національної ідентичності стало надзвичайно актуальним для багатьох українців. Щоб підтримати своїх співробітників та об’єднати їх навколо спільних цінностей, «Дарниця» ініціювала унікальний проєкт «Бути українцями – це наше», який переміг у номінації «Бренд роботодавця». 

Він був спрямований на зміцнення національної свідомості й гордості за культурну спадщину України.

В межах проєкту «Дарниця» провела для співробітників інтерактивні лекції з української мови «Українська – це наше», літератури «Читати – це наше» та історії України «Знати історію – це наше».

Також  «Дарниця» була нагороджена за «Найкращий внутрішній PR». Перемогу здобув проєкт «Зміна комунікаційної парадигми. Кожен контент-мейкер». 

«Для нашої корпоративної культури важливі національні цінності. Відзнака в номінації «Бренд роботодавця» підтверджує, що ми рухаємося в правильному напрямі і надихає нас зміцнювати єдність та національну свідомість у нашій команді.
А ще ми впевнені, що кожен та кожна з нас є важливою частиною команди з унікальними знаннями та здібностями. Тож упровадили та підтримуємо сучасний підхід до обміну інформацією через внутрішню мережу, де всі охочі можуть ділитись новинами, досвідом та ідеями», - прокоментувала  директорка по роботі з людьми фармацевтичної компанії «Дарниця» Олена Соколова.

 

Поділитися