«Дарниця» системно підтримує військовослужбовців, ветеранів та їхні родини
Фармацевтична компанія «Дарниця» офіційно закріпила свою системну підтримку військовослужбовців, ветеранів, ветеранок та їхніх родин, впровадивши Політику підтримки мобілізованих, ветеранів, ветеранок війни та членів їх родин, членів сімей загиблих захисників та захисниць України.
Цей документ — логічне продовження практики, яка діє з 2022 року. У межах ініціативи «Наші сильні» компанія створює дружнє середовище, в якому військовий досвід не стигматизується, а приймається з гідністю, повагою і розумінням.
«Наш обов’язок як роботодавця — забезпечити стабільність, турботу та можливості для кожного, хто сьогодні боронить країну, або вже повернувся до цивільного життя. Це системна, довготривала, комплексна підтримка», — зазначає Олена Соколова, директорка департаменту по роботі з людьми.
Компанія підтримує не лише ветеранів, а й тих, хто наразі служить в лавах Збройних Сил України. Паралельно з корпоративною програмою, колеги ініціювали внутрішній волонтерський рух, що допомагає екіпіруванням та гуманітарним підкріпленням.
У межах ініціативи «Наші сильні» працівникам, які йдуть захищати Україну, гарантують збереження робочих місць і зарплат, забезпечують екіпірування на суму до 75 тисяч гривень, медичне страхування найвищого рівня, а також психологічну і юридичну підтримку. Для ветеранів та ветеранок адаптовано програму онбордингу, а також передбачено санаторно-курортне лікування. Особлива увага — підтримці сімей співробітників у випадках поранення чи загибелі.
Щодня о 9:00 ранку у «Дарниці» звучить державний гімн і хвилина мовчання — це щира шана тим, хто віддав життя у російсько-українській війні. Внутрішня спільнота «Пам’яті героїв» стала місцем для вшанування колег-воїнів і збереження пам’яті.
Компанія також підписала меморандум про співпрацю з Veteran Hub і спільно розробила Путівник з етичного спілкування з ветеранами. Крім того, «Дарниця» є підписантом Принципів бізнесу, дружнього до ветеранів — це 12 ключових векторів, які задають орієнтири компанії в корпоративній культурі, сервісах та комунікації.