«Дарниця» визнана чемпіоном диджиталізації за підсумками 2024 року
Фармацевтична компанія «Дарниця» потрапила до топ-30 найбільш диджиталізованих компаній України за версією журналу Forbes Ukraine.
Forbes та аудиторська компанія KPMG в Україні вперше дослідили рівень диджиталізації вітчизняного бізнесу та сформували список «Чемпіони диджиталізації-2024».
У дослідженні взяли участь 203 українські компанії, які подали свої анкети. Вони представили 11 галузей економіки України.
За результатами аналізу анкет був сформований шортліст із 68 компаній. Серед них – 51,5% компаній представили сервісні галузі, 48,5% – виробничі.
Водночас, 71,9% компаній, що потрапили в шортліст, є представниками великого бізнесу, а 26,6% – малого та середнього.
Нагадаємо, «Дарниця» від виробничої компанії пройшла шлях до маркетуючої і зараз рухається далі – до компанії, орієнтованої на пацієнта.
Лідер національного фармацевтичного виробництва робить це через застосування передових диджитальних технологій, таких як великі дані та штучний інтелект. Це допомагає вивести процеси «Дарниці» на новий рівень та швидше наблизити компанію до такої, що є орієнтована на пацієнта.
«Результати дослідження засвідчують, що понад половина українських компаній прискорили темпи диджиталізації після початку повномасштабного вторгнення. Не є винятком і «Дарниця». Ми розуміємо, наскільки потужною є сила новітніх технологій сьогодні і використовуємо її по максимуму, щоб і далі не втрачати цифрового лідерства на фармацевтичному ринку України», – каже директор з цифрової трансформації фармацевтичної компанії «Дарниця» Володимир Красотін.