«Дарниця» здобула дві нагороди у межах премії HR-бренд Україна 2024
Фармацевтична компанія «Дарниця» здобула дві нагороди у межах престижної премії HR -бренд Україна 2024, яка щороку відзначає найкращі практики у сфері управління людським капіталом та розвитку бренду роботодавця в Україні.
«Дарниця» стала переможцем у номінації «Вибір журі» з проєктом «Бути українцями – це наше». Він спрямований на формування національної ідентичності та гордості через глибше розуміння української мови, літератури та історії. Члени журі відзначили, що цей проєкт охоплює собою широку національну парадигму, бо в ньому відображені наші цінності і духовна єдність всіх українців. Це дуже важливо сьогодні.
Цей проєкт уже був відзначений на PR-марафоні від Marketing Media Review (MMR).
Також нагороду отримала екосистема турботи «Дбати – це наше» у номінації «Wellbeing проєкт року». Ця програма охоплює фінансовий, соціальний, професійний, фізичний та емоційний аспекти добробуту співробітників та їх родин. Особливе місце в цій екосистемі посідають проєкти кардіологічного здоров’я «Сильні серця» та емоційної турботи «Тримати рівновагу - це наше».
Загалом у конкурсі брали участь 46 провідних українських та міжнародних компаній, які представили 64 проєкти.
«Ці нагороди підтверджують нашу силу як команди і нашу здатність створювати середовище, де кожен відчуває підтримку, має простір для розвитку й пишається своїм внеском у спільну справу. Ми надихаємося цими перемогами й продовжуємо рухатися вперед, впроваджуючи інновації, які змінюють життя на краще», - сказала Олена Соколова, директорка по роботі з людьми фармацевтичної компанії «Дарниця».
Нагадаємо, HR -бренд Україна -це щорічна національна премія, яка відзначає найкращі кейси у сфері управління людським капіталом.