Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
18 березня 2022

Діджитал проєкт «Дарниці» для дітей під час війни

Коли розпочалася війна, освітній процес в Україні припинився. Наразі дехто з вчителів і дітей вже в безпеці й готові продовжити навчання. Міністерство освіти України сформувало розклад занять для дітей різних вікових груп, щоб поновити навчальний процес в залежності від областей, але здебільшого у дистанційному режимі.

Щоб підтримати співробітників та їхні сім’ї, «Дарниця» організувала для дітей співробітників власний освітній діджитал проєкт. Разом з міжнародним агентством інфлюєнсер-маркетингу «Air Brands», компанія проводить онлайн навчання з TikTok, Youtube, цифрового дизайну. Організовано три вікові групи - молодша (2-7 років), середня (8-12 років), старша (13-18 років). Усі діти «Дарниці», що мають можливість приєднатися до навчання, мають заняття три рази на тиждень. Вони вивчають як зробити онлайн контент, як просувати власні відео на каналах, що таке цифрова мода, які діджитал тренди існують у світі. У якості викладачів наразі виступають не тільки партнери компанії, але й спеціалісти із-за кордону, а також власна діджитал команда «Дарниці».

Ідея проекту – навчити дітей сучасним діджитал інструментам, допомогти їм пережити воєнні часи, підтримати їх та їхніх батьків у ситуації воєнного стану в країні.

Майбутнє нації в наших дітях. Працюємо, щоб вони жили у вільній, незалежній та сильній Україні!

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. За 21 добу військової агресії «Дарниця» безкоштовно передала медичним установам та волонтерським організаціям, які допомагають українським військовим та цивільним громадянам, майже 600 тисяч упаковок лікарських засобів загальною вартістю більше 27 мільйонів гривень. Компанія за власний кошт ввезла до країни стратегічний гемостатик Celox, що є вкрай важливим для армії. 10 000 упаковок цього кровозупиняючого препарату безкоштовно передаються до шпиталів, ТРО, ЗСУ.

Поділитися