Файли cookiesЦей сайт використовує файли cookie для аналізу взаємодії з сайтом, з метою підвищення якості обслуговування та безперебійної роботи сайту. Більш детально у Політиці cookies
Cпеціалізоване видання, призначене для медичних установ та лікарів.
25 січня 2022

«Хмарні» сервіси дозволяють «Дарниці» ефективно керувати корпоративними комунікаціями, не витрачаючи додаткові ресурси на кібербезпеку

Фармацевтична компанія «Дарниця» планує й далі розбудовувати систему корпоративних комунікацій та інформаційну систему на базі «хмарних» рішень, що забезпечує ефективне керування, раціональне використання ресурсів та не потребує додаткових інвестицій у кібербезпеку.

Голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків відвідав один із бізнес-подкастів, присвячений розвитку та використанню «хмарних» сервісів в українському бізнес-середовищі. Топменеджер вважає, що перед бізнесом, який спирається на інформаційні технології, стоять наступні основні виклики: економічна доступність цифрових рішень, оптимізація взаємодії співробітників та підрозділів і кібербезпека. І «хмарні» сервіси випереджають звичну, серверну архітектуру в усіх цих категоріях.

Перш за все, провайдери послуг «хмарних» сервісів зазвичай мають відпрацьовані рішення для протистояння кіберзагрозам та можуть ефективно контролювати потоки даних і перевіряти файли та документи. В інших випадках безпеку «хмар» забезпечують сторонні спеціалісти. За словами Дмитра Шимківа, завдяки цьому вести документообіг та взагалі корпоративну комунікацію в «хмарному» сервісі набагато безпечніше та дешевше, ніж підтримувати роботу власних серверів та наймати штат фахівців з кібербезпеки.

При цьому «хмари» надають значно ширші можливості зі створення загальної інформаційної системи, яка дозволяє об’єднати всіх працівників компанії в єдиній мережі. Це позитивно впливає на взаємовідносини працівників та керівництва та дозволяє набагато швидше приймати важливі для компанії колективні рішення.

«У нас в “Дарниці” є велика кількість людей, які працюють безпосередньо на виробництві. Але вони всі мають права доступу до певних інформаційних ресурсів компанії. Ми забезпечили їх таким доступом через використання “хмарних” сервісів. Нам не потрібно їм купляти всі аплікації, які потрібні “білим комірцям”, – зауважив Д. Шимків. – Люди, які працюють на виробництві - частина компанії, і вони повинні мати доступ до своїх ресурсів, до інформації. Питання в тому, як організувати комунікацію з ними в захищеному режимі, при цьому не будуючи складні дата-центри».

Вплив «хмарних» сервісів на кадрову складову ведення бізнесу не обмежується лише внутрішніми мережами для співробітників. Як зазначив голова ради директорів Darnitsa Group, «хмари» об’єднують значну кількість професіоналів інформаційної сфери (мережевих інженерів, фахівців з інформаційної безпеки, системних адміністраторів тощо), які забезпечують їх функціонування. І компанія, яка користується «хмарним» сервісом, фактично користується послугами цих фахівців без необхідності конкурувати за них на ринку праці.

«Треба оновлювати технології, використовувати нові можливості, мати доступ до спеціалістів, які є адекватними у ціноутворенні. Це стосується і консалтингу: сьогодні консалтинг в Azure, Office 365 та інших “хмарних” сервісах значно дешевший за консалтинг з розбудови складного дата-центру», – заявив Дмитро Шимків.

Довідка

ПрАТ Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована в 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Протягом 2016-2021 років «Дарниця» випустила на ринок 63 фармацевтичних бренда.

Поділитися