«Дарниця» отримала нагороди від Асоціації корпоративних медіа України
Фармацевтична компанія «Дарниця» отримала чотири нагороди від Асоціації корпоративних медіа України.
Компанія була відзначена за внутрішні та зовнішні комунікації.
Так, за діяльність у сфері внутрішніх комунікацій «Дарниця» отримала гран-прі в номінації «Корпоративний проєкт» за проєкт «Бути українцями – це наше», який високо оцінили за патріотизм, освітній підхід та глибину змісту.
Нагадаємо, цей проєкт також був відзначений на PR-марафоні від Marketing Media Review (MMR).
Внутрішня корпоративна мережа «Дарниці» Workplace отримала визнання за формування кола амбасадорів бренду та укріплення корпоративної культури.
У сфері зовнішніх комунікацій лідер фармацевтичного виробництва України отримав гран-прі у номінації «Корпоративний сторітелінг» за проєкт «Дарниця – це наше».
Спеціальну відзнаку здобула також корпоративна сторінка «Дарниці» у Facebook.
«Це не просто нагороди, це визнання нашої спільної роботи та зусиль, які ми робимо щодня. Пишаюся нашою командою, тим, як ми працюємо у синергії та випрацьовуємо найкращі практики і ділимо перемоги. «Дарниця» рухається вперед», – коментує отримання нагород директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця» Василь Губарець.